Antje's reisblog: kisenyi-girls-home.reismee.nl

Eerste dag

De vlucht gisteren avond is zeer goed verlopen. Ik ben wel te weten gekomen dat als je niet gefouilleerd wilt worden, dat je best geen All stars aandeed. Blijkbaar zijn die ringentjes van metaal. Uiteindelijk ben ik tegen 22u plaatselijke tijd aangekomen op mijn verblijf.

Vandaag was een rustige dag, ik kreeg een rondleiding en er werd mij uitgelegd hoe het Oeganda werkt. Het spannendste was toch wel de boda boda. Voor wie dit niet weet, dat zijn de brommer taxi’s van Kampala en het onderhandelen over een prijs. Het is toch allemaal wel goed gegaan.


Ik vond dat ik relaxatie verdient had, dus heb ik de rest van de namiddag aan een zwembad van een hotel gelegen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood