Antje's reisblog: kisenyi-girls-home.reismee.nl

Cayenne di 4/7

Op dinsdag avond is het salsa avond in Cayenne restaurant. K wou er graag heen en wij waren ook wel benieuwd. Eerst hebben we gegeten in het restaurant zelf. De pizza was super lekker, maar de chocolade ijscrème was precies hazelnoot pap dat in de diepvries werd gestoken. Die hebben we dus maar weggespoeld met een drankje naast de dansvloer.

Hoewel ik me voorgenomen had om niet de dansen, heb ik me toch laten overhalen door een Oegandees om me salsa les te geven. Verder waren er ook enkele dansvoorstellen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood