Antje's reisblog: kisenyi-girls-home.reismee.nl

ma 10/7

Blijkbaar zal ik tot donderdag niet de enige vrijwilliger zijn. Een groep genaamd Focus zijn op missionary van USA naar Oeganda gekomen. Ze gaan er op verschillende projecten werken, waarvan het onze het eerste is. Je zag wel duidelijk het verschil met de week ervoor, nu dat er plotseling veel meer mensen aanwezig waren op het project. Elk kind kreeg persoonlijke aandacht, er werd gedanst en gespeeld. Dit gebeurd normaal ook wel eens, maar wel minder lang, omdat er de tijd niet voor is. Dus dit was wel zeer aangenaam voor de kinderen.

Ik had in de middag afgesproken met J. Ze is lid van de plaatselijke Rotary club en ze wou graag dat ik eens op bezoek kwam. Ze wou me namelijk een vlag overhandigen die ik dan kon doorgeven aan mijn grootmoeder, die in de plaatselijke Innerwheel zit. Ze kwam echter niet opdagen, dus ik denk dat ze het vergeten is. Ergens deze week zal ik haar wel nog zien op het project, dus dan kunnen we misschien een andere dag afspreken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood