Antje's reisblog: kisenyi-girls-home.reismee.nl

ma 17/7

Vandaag had ik maar een halve dag op mijn project, want rond de middag kwam P (een lid van de plaatselijke rotary club) mij op halen om naar een bijeenkomst van de algemene rotary te gaan. Het was een belangrijke bijeenkomst, aangezien dat de leider van alle rotary’s in Oeganda een paar dagen geleden is overleden, dus waren ze een memorial aan het plannen. Er werden ook nog andere dingen besproken. Dit was meer een officiële bijeenkomst. Woensdag zal de plaatselijke rotary samenkomen, en zal ik te gast zijn als gastspreker. Die meeting is meer gericht naar de jongere leden van de rotary. Gelukkig voor mij, moet ik maar 5 minuten praten en geen hele speech voorbereiden.

Reacties

Reacties

Nancy

Gelukkige verjaardag Antje !!!

Meter Nancy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood