Antje's reisblog: kisenyi-girls-home.reismee.nl

di 18/7

Ik heb vanochtend mijn snoezelmateriaal meegenomen naar mijn project. Met de mobiel die ik gemaakt had, kon ik moeilijk op de boda boda, dus heb ik een über besteld. Hij stond op de verkeerde plek geparkeerd, maar na twee keer telefoneren kon dit uiteindelijk opgelost geraken. De kinderen keken wel raar op toen ik met al dat materiaal binnen liep.

Mijn plan was om het materiaal te introduceren tijdens het geven van de fysiotherapie. Ik dacht dat dit de beste manier zou zijn om het nut ervan duidelijk te maken aan iedereen. Ik dacht ook dat de fysiotherapeut waarschijnlijk het meeste gebruik van zou maken. De afgelopen weken was zij namelijk de enige die gebruik maakten van het surprise eitje met zaadjes in, dat wel al aanwezig was. Als zij duidelijk verstond tegen volgende week, wat het doel en nut van het materiaal is, kon zij het ook uitleggen aan de broeders (die er pas terug zijn, wanneer ik al weg ben). Ze was echter vandaag niet aanwezig. Ik heb mijn uitleg wel al gedaan aan de tijdelijke hoofdbroeder en aan enkele broeders die erachter vroegen. Enkele materialen heb ik al geprobeerd bij een aantal van de kinderen. In het begin waren ze wel wat achterdochtig en verward, omdat ze dat nog nooit, gezien of gevoeld hadden. Maar na de verbazing zag ik wel dat ze ervan genoten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood