Antje's reisblog: kisenyi-girls-home.reismee.nl

ma 24/7

Voor wie dit nog niet wist, vandaag was mijn verjaardag. Ik had daarom nam ik cake mee om aan de kinderen te geven. Daarboven op is morgen N de andere vrijwilliger op mijn project morgen jarig. Dus hebben we samen getrakteerd.

Het was al bij al een normale dag, behalve dat er rond de middag zeer veel gezongen werd. Zowel de broeders als de kinderen hadden voor ons gezongen. Ik heb ook een speech gehouden (ook al voor mijn afscheid, zodat ik ‘hopelijk’ dat donderdag niet meer hoef te doen, maar ik betwijfel het). Doordat er in de voormiddag veel vrijwilligers waren, was de fysio veel vroeger klaar. We zijn een uur vroeger weggegaan, omdat er niets meer te doen was en de meeste kinderen waren aan het slapen of aan het dansen met de broeders.

Voor we naar huis zijn gegaan, zijn we nog gepasseerd aan de craft market, waar ik een hand gebonden boek heb gekocht, die ik als fotoboek voor deze reis ga gebruiken.

Reacties

Reacties

Stephan Michiels

Hallo Antje ,

GELUKKIGE VERJAARDAG

griet

er is er een jarig, hieper de piep hoera
dirkgrietnilslottemaartenastridpieter

Leen Van Hoorick

Blijkbaar veel beleefd op een paar weken tijd.We zijn benieuwd wat je ons allemaal vertellen kan.Tot binnenkort

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood