Antje's reisblog: kisenyi-girls-home.reismee.nl

laatste dag op het project

Vandaag was mijn laatste dag op mijn project. Ik had mezelf voorgenomen om niet te huilen. Dit is me ook gelukt. Hoewel ik het even wel moeilijk had toen dat de schoolkinderen een afscheidsliedje begonnen te zingen. Ik was wel blij dat voor de rest het een gewone dag was. Ik vond dit leuker om mee af te sluiten dan als er iets voor mijn georganiseerd werd. Het moment van mijn vertrek zelf was wel moeilijker. Er was altijd wel iemand aan wie ik vaarwel moest zeggen en altijd mensen die al begonnen te vragen wanneer ik terug zou komen. Gelukkig beseften de meeste kinderen niet dat ik weg ging.

Reacties

Reacties

Christelle Lanckmans

Bedankt voor je verhalen. Een behouden terugreis! Ben vandaag met je oma Germaine op stap geweest in het Waasland. Ze is heel fier op jou!

Leen

We wensen u een goede terugreis en zullen uw berichtjes en verhalen ook missen de volgende dagen.Maar we horen u wel in onze club.
Tot binnenkort
Leen

Nancy

Goede terugreis. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Je zal wel veel te vertellen hebben. Ik kijk er naar uit. Tot binnenkort.

Meter Nancy

Tante Veerle

Een ervaring rijker
Veel mooie herinneringen
Vele verhalen om te vertellen
Een goede terugreis en tot zaterdag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood